top of page

Management met kop en staart

Met meer dan 25 jaar ervaring met management en ondernemersschap in het werkveld online communicatie en een stevig track record als strateeg en verbinder, help ik organisaties succesvol te transformeren en strategische doelen te realiseren. Als founder van een digital agency en later managing director bij een groot mediabureau, combineer ik visie, daadkracht en positiviteit om impact te maken.

Hoofd, hart en handen

Mijn hoofd, hart en handen zijn beschikbaar voor organisaties die snel behoefte hebben aan een strategisch denker en een resultaatgerichte manager zonder langdurige verplichtingen.

Doelen en resultaat

​Met het managementteam waar ik de laatste jaren onderdeel van was, volgden we de ScaleUp-methode van Verne Harnish. Mijn manier van werken was als ondernemer al resultaatgericht, dat is immers van levensbelang als ondernemer. Maar geïnspireerd door ScaleUp kreeg mijn aanpak nog meer kop en staart: het begint bij het stellen van heldere langetermijndoelen om deze vervolgens in steeds kleinere stappen op te breken naar beoogd resultaat vandaag, deze week of deze maand. Zo weet iedereen waar we naar toe onderweg zijn èn wat er nu moet gebeuren om er daadwerkelijk te komen.

​​Purpose

Ik werk graag in kennisintensieve organisaties die purposegedreven zijn. Het mag complex zijn, graag zelfs, maar het moet wel bijdragen aan beter. 

Nicky Levinschi
CEO ZIGT

Ik heb Désirée leren kennen als een betrokken collega en zeer verbindende manager. Zij ziet het goede in ieder mens en weet met haar fijne aanpak het beste naar boven te krijgen in medewerkers. Daarnaast heeft ze ook nog de skills om deze verbindende kwaliteiten in te zetten voor het maximaliseren van resultaat en bedrijfsvoering.

Michiel Snijder
Director Technology

Na ruim 14 jaar voor Désirée te hebben gewerkt, kan ik met zekerheid zeggen dat ze medewerkers het vertrouwen en de zelfstandigheid geeft om te groeien, maar begeleiding biedt wanneer dat nodig is.

Tom Beuker
Marketingmanager

Met Désirée hebben we ons marketingteam opnieuw vormgegeven; het resultaat was het dubbele bereik met de helft van de inzet in minder dan een jaar.

bottom of page